Κατάσταση του Dstar στη Β. Ελλάδα

Δυστυχώς ΔΕΝ έχω κάποιο αποτύπωμα να δημοσιεύσω εδώ από το πρόσφατο…drive test των Dstar επαναληπτών μας που καλύπτουν το…Βόρειο τμήμα της Χώρας…Κατεβαίνοντας προς Πάτρα την Κυριακή το απόγευμα..

Ο σκοπός μου ήταν να δοκιμάσω τις …επιδόσεις (κυρίως) του SW2A της Καστοριάς, μετά τις τελευταίες βελτιώσεις που κάνανε οι συνάδελφοι στο σύστημά τους, και επίσης την γενική κατάσταση του δικτύου του ref045 στον Βορρά…..

Ξεκινώντας από Νάουσα λοιπόν, η διαδρομή μου θα ήταν Νάουσα-Βέροια και κατόπιν μέσω της Εγνατίας οδού μέχρι τα Γιάννενα, από όπου ακολούθησα την καθιερωμένη Ιωαννίνων -Αθηνών, μέχρι το Ρίο και μέσω της Γέφυρας “Χαρίλαος Τρικούπης” προς Πάτρα και κατόπιν στην Βιομηχανική της περιοχή με κατεύθυνση προς Πύργο.

Η πρώτη μου έκπληξη ήταν ανεβαίνοντας τις αναβάσεις από Βέροια προς Κοζάνη, όπου στα κενά διαστήματα μεταξύ των τούνελ, ΑΚΟΥΓΑ με 3-5 smeter τις συνομιλίες στον επαναλήπτη της ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ !!!

Βέβαια η κανονική ακρόαση ήταν μέσω του SV2K της Θεσσαλονίκης αλλά ΚΑΙ η Καστοριά έκανε ΑΙΣΘΗΤΗ την παρουσία της ΣΤΗΝ …αναποδη ΠΛΕΥΡΆ ΤΟΥ ΒΕΡΜΊΟΥ !!. Υπέροχα, λέω, είμαστε σε καλό δρόμο σήμερα !!! Στα διόδια του Πολυμύλου το σήμα της Καστοριάς ήταν….ΦΟΥΛ !!! 9++ !!!. Από εκεί και μέχρι τον κόμβο της Κοζάνης-Πτολεμαΐδας 9 έως 9++ …. Ακριβώς εκεί ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ λόγω των …ορεινών όγκων που παρεμβάλλονται και για μια απόσταση γύρω στα 25 χιλιόμετρα, μέχρι τον κόμβο της Σιάτιστας, με πολύ λίγα “περάσματα” ενδιάμεσα…

Το σημείο είναι ΤΟΣΟ ΄Κλειστό¨ που εδώ και χρόνια, ακόμα και η ΕΡΤ έχει τοποθετήσει ραδιοτηλεοπτικούς αναμεταδότες για την περιοχή της Σιάτιστας !!! Πάντως εμείς ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙ (μου είπαν …κάτι…πουλάκια !!!!!

Από την Σιάτιστα και μετά, το SW2A είχε την αναμενόμενη απόδοση, και μέχρι τα τούνελ της Εγνατίας στην περιοχή των Γρεβενών…Βλέπετε το ανάγλυφο της περιοχής είναι από τα πιο…δύσκολα της Ευρώπης !!!

Μετά τα Γρεβενά ακολουθούν τα …Τούνελ της Εγνατίας. Ποικίλλουν σε μήκος από 500 μέτρα μέχρι 6 χιλιόμετρα περίπου στην περιοχή των Ιωαννίνων….

ΑΝΑΜΕΣΑ στα τούνελ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΑΦΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ εκτός από ελάχιστα κοντά στον κόμβο του Μετσόβου και σε ορισμένα ακόμα και ΜΕΣΑ στα τούνελ !!!

Στον κόμβο Παναγιάς δε, περνάει πάρα πολύ καλά και το SV4J του Πηλίου μέχρι τα διόδια.

Μετά τον κόμβο του Μετσόβου σε όλη την διαδρομή έχουμε ΑΝΕΤΗ επαφή με το δίκτυο μέσω του SZ6IOA των Ιωαννίνων, τον οποίο ακούμε, αν ακολουθήσουμε την διαδρομή προς Ηγουμενίτσα, μέχρι το τούνελ της ΔΩΔΩΝΗΣ ή αλλιώς, αν πάμε προς Αθήνα (όπου και η δική μου διαδρομή) ακούγεται μέχρι το Χάνι Τερόβου.

Παρατήρησα,λοιπόν, ότι το δίκτυο στην διαδρομή της Εγνατίας ΕΧΕΙ ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΨΗ (Θεσσαλονίκη-Καστοριά-Ιωάννινα) με …επιπλέον επιλογή: ΑΝ ΠΑΜΕ ΠΡΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑ οπου θα μας καλύπτει ΚΑΙ ο SV2Q της Φλώρινας!!! Επίσης από την περιοχή της Αλεξάνδρειας προς Βέροια καλύπτει τα τυχόν κενά και ο…δικός μου από την Νάουσα !!!! Κενό υπάρχει ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ στην πόλη της ΒΕΡΟΙΑΣ…Περιφερειακά αυτής υπάρχει κάλυψη !!!

Αξίζουν ΠΟΛΛΑ συγχαρητήρια σε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους για την ΑΨΟΓΗ πραγματικά συνεργασία και το ΑΨΟΓΟ αποτέλεσμα !!!

Αυτά και καλό μήνα σε όλους !!!!

 

Posted on by Γιάννης SV2LLJ

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.